Over ons
Klachtenregeling
Heb je een klacht?
Robidus staat voor je klaar
Bij Robidus streven we ernaar om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te laten aansluiten op jouw wensen. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Geen zorgen, we staan voor je klaar om samen naar een oplossing te zoeken. Transparantie en klantgerichtheid staan bij ons voorop, net als het naleven van de hoogste normen op het gebied van compliance en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO).
Hoe kun je een klacht indienen?
Robidus
We nemen jouw feedback serieus. Als je een klacht hebt, neem dan contact op met jouw contactpersoon bij Robidus of met onze afdeling Klachtenmanagement. Binnen twee werkdagen ontvang je een bevestiging van je klacht. In de meeste gevallen lossen we klachten binnen tien werkdagen op. Lukt dit niet? Dan informeren we je tijdig over de vervolgstappen.
Je kunt jouw klacht sturen naar:
klachtenmanagement@robidus.nl
Of schriftelijk naar:
Afdeling Klachtenmanagement
Robidus Services BV
Postbus 2205
1500 GE Zaandam
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Heb je een klacht over je WGA ERD-verzekering of inkomens-verzekering? KiFiD staat voor je klaar.