Over ons
Klachtenregeling
Heb je een klacht?
Robidus staat voor je klaar
Bij Robidus streven we ernaar om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te laten aansluiten op jouw wensen. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Geen zorgen, we staan voor je klaar om samen naar een oplossing te zoeken.
Hoe kun je een klacht indienen?
Robidus
We nemen jouw feedback serieus. Als je een klacht hebt, neem dan contact op met jouw contactpersoon bij Robidus of met onze afdeling Klachtenmanagement. Binnen twee werkdagen ontvang je een bevestiging van je klacht. In de meeste gevallen lossen we klachten binnen tien werkdagen op. Lukt dit niet? Dan informeren we je tijdig over de vervolgstappen.
Je kunt jouw klacht sturen naar:
klachtenmanagement@robidus.nl
Of schriftelijk naar:
Afdeling Klachtenmanagement
Robidus Services BV
Postbus 2205
1500 GE Zaandam
Robidus klachtenregeling
In ons klachtenreglement lees je precies hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons mag verwachten tijdens de afhandeling ervan.
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)
Heb je een klacht over je WGA ERD-verzekering of inkomens-verzekering? KiFiD staat voor je klaar.
Oval klachtenregeling
Wanneer je vindt dat Robidus je klacht niet naar tevredenheid heeft afgehandeld, kun je deze voorleggen aan de branchevereniging Oval.
Mensenrechten meldpunt
Het respecteren en beschermen van mensenrechten is een belangrijk uitgangspunt voor ons en onze moederorganisatie a.s.r.
Heb je zorgen over negatieve effecten op mensenrechten? En worden die veroorzaakt door activiteiten van Robidus? Dan kun je je richten tot het Meldpunt Mensenrechten van a.s.r. (meldpunt.mensenrechten@asr.nl).
Dit kan gaan over bijvoorbeeld gelijke behandeling/non-discriminatie, recht op een gezonde en veilige werkomgeving, rechten van de werknemers van onze opdrachtgevers.
Voor een totaaloverzicht van mensenrechtenkwesties zie: UN Global Compact – Business and Human Rights navigator.