Over ons

Robidus vector blauw

Klachtenregeling

Heb je een klacht?

Robidus staat voor je klaar

Bij Robidus streven we ernaar om onze dienstverlening zo optimaal mogelijk te laten aansluiten op jouw wensen. Toch kan het voorkomen dat je ergens niet tevreden over bent. Geen zorgen, we staan voor je klaar om samen naar een oplossing te zoeken. Transparantie en klantgerichtheid staan bij ons voorop, net als het naleven van de hoogste normen op het gebied van compliance en maatschappelijk verantwoord ondernemen (MVO).

Robidus klachtenregeling header

Hoe kun je een klacht indienen?

Robidus

We nemen jouw feedback serieus. Als je een klacht hebt, neem dan contact op met jouw contactpersoon bij Robidus of met onze afdeling Klachtenmanagement. Binnen twee werkdagen ontvang je een bevestiging van je klacht. In de meeste gevallen lossen we klachten binnen tien werkdagen op. Lukt dit niet? Dan informeren we je tijdig over de vervolgstappen.

 

Je kunt jouw klacht sturen naar:
klachtenmanagement@robidus.nl

 

Of schriftelijk naar: 
Afdeling Klachtenmanagement  
Robidus Services BV  
Postbus 2205  
1500 GE Zaandam 

Robidus klachtenregeling

In ons klachtenreglement lees je precies hoe je een klacht kunt indienen en wat je van ons mag verwachten tijdens de afhandeling ervan.

Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

Heb je een klacht over je WGA ERD-verzekering of inkomens-verzekering? KiFiD staat voor je klaar.

Oval klachtenregeling

Wanneer je vindt dat Robidus je klacht niet naar tevredenheid heeft afgehandeld, kun je deze voorleggen aan de branchevereniging Oval.