Neem contact met ons op

Robidus helpt werkgevers bij de uitvoering van sociale zekerheid. Daarnaast ondersteunen we werknemers bij duurzame re-integratie. Kies hieronder voor de optie werkgever of werknemer, vervolgens wordt u doorverwezen naar de juiste contactpersoon of afdeling:

Maak hier uw keuze

Heeft u een vraag over HRControlNet, ons Service Center of wilt u graag kennis maken met ons? Neem dan hier vrijblijvend contact met ons op.

Werkt uw werkgever samen met Robidus en ontvang u een WW-, WIA- of ZW-uitkering? Of heeft u zich ziek gemeld? We helpen u hier graag verder.

Bedrijfsgegevens

Robidus Services BV

Handelsregister Kamer van Koophandel te Amsterdam: 34190247
BTW identificatienummer: NL.8119.30.543.B.01
IBAN: NL29 INGB 0677 6757 39

Robidus Solutions BV

Handelsregister Kamer van Koophandel te Amsterdam: 34152555
BTW identificatienummer: NL.8097.49.154.B.02
IBAN: NL57 INGB 0677 6754 29

Robidus Risk Consulting BV

Handelsregister Kamer van Koophandel te Amsterdam: 34213881
BTW identificatienummer: NL.8137.59.900B.01
IBAN: NL26 INGB 0655 9558 44

Robidus Risk Consulting BV is opgenomen in het Register van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) onder nummer 12013891. Robidus kan optreden als bemiddelaar van verzekeringsproducten.

Adresgegevens

Hoofdkantoor Robidus

Bezoekadres:
Ankersmidplein 2
1506 CK Zaandam

Postadres:
Postbus 2205
1500 GE Zaandam

Telefoon: 088 919 90 00

Parkeren:
Parkeergarage Hermitage, ingang Provinciale weg
Kantoor Breukelen

Bezoekadres:
De Corridor 5b
3621 ZA Breukelen

Postadres:
Postbus 76
3620 AB Breukelen

 

Klachtenregelingen

Wij willen graag dat u tevreden bent over de Robidus dienstverlening. Ondanks deze intentie kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Neem in dit geval direct contact op met uw contactpersoon bij Robidus of de afdeling Klachtenmanagement.
Binnen twee werkdagen bevestigt de afdeling Klachtenmanagement de ontvangst van uw klacht en informeren zij u over de wijze waarop de klacht afgehandeld wordt. Klachten worden over het algemeen binnen tien werkdagen afgehandeld. Er wordt contact met u opgenomen als deze termijn niet haalbaar is.
Wilt u een klacht indienen?

Stuur uw klacht naar uw Robidus contactpersoon of naar 

Afdeling Klachtenmanagement

Robidus Services BV

Postbus 2205
1500 GE Zaandam
klachtenmanagement@robidus.nl

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht door onze afdeling Klachtenmanagement? Dan kunt u een klacht indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie het re-integratiebedrijf van OVAL. De Geschillencommissie behandelt klachten van werknemers of werkgevers die vinden dat een gedraging van (een werknemer van) een re-integratiebedrijf jegens hen onbehoorlijk is of hen in hun gerechtvaardigd belang getroffen heeft. De Geschillencommissie behandelt geen klachten die het medisch oordeel of medisch handelen van de bedrijfsarts betreffen. Klik hier om een klacht in te dienen bij OVAL.

Bent u niet tevreden en heeft uw klacht betrekking op uw WGA ERD-verzekering en/of inkomensverzekering? Dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het Kifid is een onafhankelijke organisatie die klachten behandeld over financiële producten en diensten. Lees hier meer.

Klachtenregelingen
Opzoek Naar Uitdaging

Op zoek naar een nieuwe uitdaging?

Bij Robidus kijken we altijd uit naar nieuw talent! Bekijk de vacatures op onze Werken Bij pagina of stuur ons een open sollicitatie. Benieuwd hoe het is om te werken bij Robidus? Lees dan de ervaringen van onze professionals.