Deze website maakt gebruikt van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Klachtenregeling

Specifiek voor werkgevers

Wij willen graag dat u tevreden bent over de Robidus dienstverlening. Ondanks deze intentie kan het uiteraard voorkomen dat u niet tevreden bent over (een aspect van) onze dienstverlening. Neem in dat geval direct contact op met uw contactpersoon bij Robidus. In gezamenlijk overleg komt u hopelijk tot een juiste oplossing dan wel goed alternatief.

Klachtenregeling Robidus

Bent u het niet eens met de afhandeling door uw contactpersoon, dan kunt u een klacht indienen bij de directie van Robidus. Dit kan per e-mail of schriftelijk.

Binnen enkele werkdagen bevestigt de afdeling klachtenmanagement de ontvangst van uw klacht. Tevens informeren zij u omtrent de wijze waarop en de termijn waarbinnen uw klacht zal worden behandeld.

KiFid

Bent u niet tevreden met de uitkomst en heeft uw klacht betrekking op uw WGA-erd verzekering en/of inkomensverzekering, dan kunt u zich wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD). Het Kifid is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële producten en diensten. Lees meer op Kifid.nl

Contactgegevens

Robidus, afdeling klachtenmanagement

Postbus 2205

1500 GE Zaandam

klachtenmanagement@robidus.nl