Deze website maakt gebruikt van cookies. Meer informatie Melding niet meer tonen

Bedrijfsgegevens

Robidus Adviesgroep BV
Handelsregister Kamer van Koophandel te Amsterdam: 34190247

BTW identificatienummer: NL.8119.30.543.B.01

IBAN: NL29 INGB 0677 6757 39
Robidus Risk Consulting BV
Handelsregister Kamer van Koophandel te Amsterdam: 34213881

BTW identificatienummer: NL.8137.59.900B.01

IBAN: NL26 INGB 0655 9558 44

Robidus Risk Consulting BV is opgenomen in het Register van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) onder nummer 12013891 Robidus kan optreden als bemiddelaar van verzekeringsproducten.
Robidus Solutions BV
Handelsregister Kamer van Koophandel te Amsterdam: 34152555

BTW identificatienummer: NL.8097.49.154.B.02

IBAN: NL57 INGB 0677 6754 29

Klachtenregeling

Wij willen graag dat u tevreden bent over de Robidus dienstverlening. Ondanks deze intentie kan het uiteraard voorkomen dat u niet tevreden bent over (een aspect van) onze dienstverlening. Neem in dat geval direct contact op met uw contactpersoon bij Robidus. In gezamenlijk overleg komt u hopelijk tot een juiste oplossing dan wel een goed alternatief.

Bent u het niet eens met de afhandeling door uw contactpersoon, dan kunt u een klacht indienen bij het Klachtenmanagement van Robidus. Dit kan per e-mail of schriftelijk. Vermeld bij uw klacht de volgende gegevens:

  • uw naam en contactgegevens;
  • de naam van uw contactpersoon bij Robidus;
  • een omschrijving van uw klacht.

De afhandeling van uw klacht

Als u een klacht bij ons heeft ingediend, ontvangt u binnen 2 werkdagen van ons een ontvangstbevestiging, waarna wij uw klacht in behandeling nemen. Indien wij aanvullende informatie nodig hebben om uw klacht goed af te kunnen handelen, nemen wij contact met u op. Binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons schriftelijk een inhoudelijke reactie. Indien u naar aanleiding van onze reactie nog vragen heeft, kunt u contact opnemen met degene die uw klacht heeft behandeld. Zijn/haar contactgegevens staan in de brief/mail.

KiFiD

Wij doen ons uiterste best uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Komt u er met ons toch niet goed uit, dan kunt u zich, indien uw klacht betrekking heeft op uw WGA-erd verzekering en/of inkomensverzekering, wenden tot het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD ). Het KiFiD is een onafhankelijke organisatie die klachten behandelt over financiële producten en diensten. U leest hier meer over op www.kifid.nl.

Contactgegevens

Robidus, afdeling klachtenmanagement

Postbus 2205

1500 GE Zaandam

klachtenmanagement@robidus.nl